جستجو کردن

خرید انواع پارچه کشمیر چهارخونه + قیمت

پارچه کشمیر چهارخونه یکی از محصولات صنعت نساجی می باشد که با داشتن دوام عالی و رنگ های متنوع توجه مشتریان را جلب کرده است.

پارچه کشمیر چهارخونه

پارچه کشمیر چهارخونه

امروزه صنعت مد و لباس پیشرفت چشم گیری داشته و شرکت های تولید کننده انواع پارچه سعی دارند تا برای پوشش دهی نیاز جامعه بهترین ها را تولید کنند تا بدین ترتیب لباس هایی شیک و مدرن دوخته شود.

یکی از این نمونه های تولید شده پارچه کشمیر از نوع چهارخونه می باشد که با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است و دلیل اصلی این موضوع کیفیت بالای پارچه مورد نظر می باشد.

این محصول بیشتر برای دوخت مانتو و پیراهن های زنانه و یا حتی پیراهن مردانه به کار گرفته می شود ولی در برخی موارد دامن های کوتاه و بلند بچه گانه یا بزرگسال نیز با استفاده از این پارچه درجه یک تولید می گردد.

مشخصات پارچه کشمیر چهارخونه

مشخصات پارچه کشمیر چهارخونه

از مشخصات پارچه از نوع کشمیر چهارخونه می توان به تنوع رنگ بندی های آن اشاره کرد که هر کدام آن ها زیبایی منحصر به فردی داشته بوده و قطعا مورد پسند عده ی خاصی از مشتریان است.

این نوع پارچه جنس درجه یک و بسیار عالی دارد که این مشخصه موجب گردیده تا لباس های دوخته شده از این پارچه طول عمر بالایی داشته باشند و با شستشوی مداوم رنگ و بافت آن ها دچار تغییر و آسیب نشود.

محصول مورد نظر در طرح های مختلف موجود می باشد بدین معنی که شکل چهارخونه هر یک از نمونه ها با یکدیگر تفاوت دارد که این خود ویژگی مهمی برای مصرف کنندگان تلقی می شود.

خرید پارچه کشمیر چهارخونه

خرید پارچه کشمیر چهارخونه اگر تصمیم شما برای خرید پارچه کشمیر چهارخونه قطعی است می بایست ابتدا درباره ویژگی های مطلوب محصول تحقیق کرده و سپس با بهره مندی از مشورت افراد خبره بهترین نمونه را شناسایی و خریداری کنید.

دقت داشته باشید که این پارچه در عرض های متنوع تولید و عرضه می گردد که هر کدام آن ها برای دوخت لباس خاصی مناسب هستند پس سعی کنید متناسب با نیاز خود بهترین گزینه را انتحاب کنید تا در زمان استفاده دچار مشکل نشوید.

محصولی که خریداری می کنید باید رنگ یکدست و مناسبی داشته و هیچ گونه زدگی در آن وجود نداشته باشد زیرا در این صورت ممکن است هنگام دوخت لباس با این پارچه مشکلات زیادی به وجود بیاید و یا حتی کار نهایی خراب شود.

قیمت پارچه کشمیر چهارخونه + خرید و فروش

قیمت پارچه کشمیر چهارخونه + خرید و فروش با توجه به این که وضعیت فعلی کشور از لحاظ اقتصادی ثابت نبوده و بازار دائما در حال نوسان است شرایطی به وجود می آید که موجب شده تا قیمت پارچه کشمیر چهارخونه به طور متغیر تعیین گردد.

بازه قیمتی این محصول به ازای ۱ متر بین ۱۱۸ هزار تومان تا ۲۸۰ هزار تومان است که این نرخ ها بنابر طرح، رنگ، میزان کیفیت و عرضه پارچه ها مشخص و اعلام گردیده است.

مشتریان محترم در هر جایی از کشور که حضور دارند می توانند بدون تلف کردن وقت و هزینه اضافی وارد این سایت شده و بعد از صحبت با کارشناس فروش از طریق برقراری تماس سفارش خود را ثبت کرده و خرید موفقی را به انجام برسانند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *