جستجو کردن

خرید و قیمت روز پارچه مازراتی رنگی

پارچه مازراتی رنگی، از انواع پارچه های بسیار پرکاربرد است که با کیفیت، ضخامت و جنس عالی در اندازه های مختلف در بازار عرضه می شوند.

پارچه مازراتی رنگی

پارچه مازراتی رنگی

همان طور که ذکر شده پارچه مازراتی رنگی، با تنوع بسیار بالا در بازار عرضه می شود که با کیفیت درجه یک و جنس مرغوب باعث جذب مشتریان زیادی شده است.

بنابراین استفاده از این مدل پارچه در دوخت انواع پیراهن، لباس مجلسی و مانتو از کاربرد زیادی برخوردار بوده که به دلیل جنس مرغوبی که دارد مشتریان زیادی را در بر گرفته است.

شایان ذکر است این نوع پارچه، به دلیل ضخامت عالی که دارد بیشتر برای فصول سرما از جمله زمستان و پاییز به کار برده می شود که با تنوع رنگی بسیار بسته به سلیقه افراد انتخاب می شوند.

همان طور که ذکر شد این مدل پارچه، در صنعت پوشاک بسیار پرکاربرد می باشد و به دلیل مزایای زیادی که دارد امروزه در صنعت مبلمان نیز از آن استفاده می شود.

مشخصات پارچه مازراتی رنگی

مشخصات پارچه مازراتی رنگی

امروزه تنوع رنگ از مشخصات ویژه پارچه مازراتی رنگی است که مورد محبوبیت افراد قرار گرفته و با شستشوی زیاد حالت و همچنین رنگ خود را از دست نمی دهد.

این پارچه جزو پارچه های بسیار زیبا، خوش دوخت و از بافتی نرم و لطیف برخوردار می باشد که ویژگی های خاص آن به شمار می آیند.

همچنین این مدل پارچه، دارای سطحی صاف، بدون درز و نیز از الیاف کاملا طبیعی در تولید آن استفاده شده است.

البته استفاده از دستگاه های صنعتی مدرن در ساختار پارچه مورد نظر بر کیفیت هر چه بیشتر آن افزوده و باعث دوام و عمر طولانی آن شده است.

ضمنا این پارچه، علاوه بر تنوع رنگی بسیار از تنوع طرح برخوردار می باشد که بسته به نوع کاربرد و سلیقه افراد انتخاب و خریداری می شوند.

خرید پارچه مازراتی رنگی

خرید پارچه مازراتی رنگی

جهت خرید پارچه مازراتی رنگی، بهتر است قبل از خرید پارچه نکات مهمی را مورد نظر قرار دهید تا بتوانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

از جمله نکات مهم خرید پارچه، توجه به کیفیت و جنس مرغوب آن است که سبب دوام و عمر بالای آن می شود.

هنگام خرید پارچه حتما از برند و شرکت تولید کننده معتبر، آن را خریداری کنید.

زمان خرید پارچه، بهتر است آن را بر اساس نوع کاربرد در ابعاد و اندازه لازم خریداری کنید.

خرید پارچه را با توجه به نوع کاربرد و سلیقه خود با تنوع طرح و رنگ انجام دهید.

همچنین این مدل پارچه را بر اساس بافت و نوع پارچه از فروشگاه های دارای اعتبار خریداری کنید.

قیمت پارچه مازراتی رنگی + خرید و فروش

قیمت پارچه مازراتی رنگی + خرید و فروش

همانطور که می دانید پارچه مازراتی رنگی، همانند سایر محصولات دیگر از نوسان قیمت برخوردار می باشد، زیرا بسته به کیفیت، جنس مرغوب، ضخامت، الیاف تولید شده در ساختار آن و غیره از لحاظ قیمت بسیار متفاوت است.

این نوع پارچه بسته به نوع کاربرد در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت متری در بازار عرضه می شود که اندازه و نوع کاربرد در تعیین قیمت آن متفاوت می باشند.

همچنین تنوع طرح و رنگ در تعیین قیمت محصول تاثیر گذار می باشند.

بنابراین بازه قیمتی محصول بر حسب متراژ آن بین متری 160/000 تا 200/000 تومان متغیر می باشد.

از این رو، مشتریان گرامی می توانند با توجه به نوع کاربرد و اندازه لازم این مدل پارچه را از سایت ما سفارش و خریداری کنند.

همکاران ما با انجام مشاوره رایگان و راهنمایی های مفید در این زمینه شما را به خریدی با کیفیت عالی و به صرفه سوق می دهند پس با ما و سایت ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *